13 November 2012

Awok Nerbesss(Nervous)

Milik siapakah pengapit ini.....hoho

Salam....
Baju sponsor..lawa kan?huhu
Halooooooo guys!!! Lame xdengar cite? Hawau how are you?haha...Its nice to know that you are reading this post ;p    
Ok,kite truskan topik kite arini(pehal aku ni formal sangat pulak bahase ni?)haha..NERVOUS?haa? Kenape dengan NERVOUS? Korang pun mesti pernah rase prsaan cmni kan, especially when u are goin' to perform something in front of audiences,presentation and etc kan,kan?Lain pulak dgn aku,aku taklah gemuruh sangat bila speaks dpan audiences sbb da biasa dari zaman skolah masuk bahas,forum n smpai skrg jadi fasi utk byk program ok xperlu sebut ,tp aku gemuruh sbb cmni kisahnye :-


Breep!Breep! (telefon aku berbunyik lps abis kelas..mcm farah AF2 pulak)

Aku : Salam..ade ape bu? *bu singkatan for ibu
Ibu : Da abis kelas ke?Ibu nak tanye ni..
Aku : yup..baru abis..tanye ape?
Ibu : Pak ngah tepon td..Die mintak tolong ibu tanye kat adik..bole jadi pengapit abg eman x?
Me : Serious la....?Gila la...
Ibu : Betul la..sbb pngpit yg sptutnye xdpt dtg tarikh langsung tu..Kalau boleh,
abang eman nak belikan baju ni..die kat kedai baju dah..
Me : (baju sponsor? mkn lauk pengantin? *aku bermonolog)
Ibu : cmne?boleh x?
Aku : Oklah..boleh je ...takde hal..
Ibu : ok..nnt ibu cakap..ok assalamualaikum
Aku : Waalaikum salam

Nampak lampu tu? bahangnye...hanye tuhan yg tahu..macam api da..hoho
Aku pon terima la alkisahnye untuk jadi pengapit..n FYI this is my first time ye jadik pengapit...N tibalah hari,saat dan waktu yg dinantikan.. tarikh keramat aku jadi pengapit 11/11/2012.. excited gak sbnrnye jadi pengapit ni,and mmg nerbes kot..smpaikan aku rase, macammane nerbes pengantin ,camtu gak lah nerbesnye aku..hoho..melampau x?haha..tp Alhamdulillah,everythings went smoothly and xde masalah pon..Tp kene tahan panas la,sbb aku pengapit berdiri tepi lampu yg oren tu..Bahang lampu ie tu,macam matahari sejengkal kat kepala  OK PAAN!!xpayah metafora sgt ayat ko tu..haha
ok lah..smpai sini jelah nak citer, btw untuk pgtahuan korang
Perasaan jadi pengapit = Perasaan jadi Pengantin (in terms of mase bersanding je..huhu)

merenjis-renjis si pengantin... smpai pengapit2 kene renjis..lol



Anis..my cousin.. adik pengantin lelaki..

Pengapit pon 'hot' tau..huhu

Sebelum mengapit pengantin, bergambar dulu..hoho


Note :
Kalau diberi peluang lagi jadi pengapit, tanpa ragu-ragu 
aku terus terima..Sebab lauk pengantin BEST!!! udang nye..uishhhh!!!
hahahaaha

No comments:

Post a Comment