06 November 2012

Ketensionan melanda


Salam..

Minggu ni dan minggu sebelum cuti Hari Raya Haji adalah minggu yang paling best,ini series..oh Paan!
sudah2 la menyedapkan hati kau tu ye..haha..mane taknya,sebelum cuti ade exam?ok,it sounds fine to me..But,lepas cuti pon ade exam?FTW!!it sounds stupid for me..n not only me,most of UIA's students feel the same as me..I'm pretty sure bout it..

OK..Kenapa? Why? Pochemu?  Doshite? Perche?
hamboi nampak tak jemah?5 bahasa aku pakai..ko mampu?hahaha..yelah,kate International student,kene la aplikasikan kan?ok macam bisa,aku melalut ape ni! *tampar muka pakai telefon..
ok aku bagi sebab..sebab ni merujuk kepada aku sendiri lah ye..

SEBAB 1:
Aku ade exam Dynamis(lebih kurang fizik...TAK!sbnarnye lebih-lebih fizik!)..Da lah paper ni one of killer subjects utk budak engineering..yup,subjek ni byk main dgn imaginasi n menatang ape lagi ntah..buat lepas cuti,lecturer pon jgn expect kami mase cuti nak menelan buku dynamic tu lah ye..kami cuti,cuti sume skali..cutikan otak yg da bertepu dgn subjek2 korang tu masalah di U.

SEBAB 2:
Paper yang paling susah di abad sem 2 aku kat sini..Calculus..Bagi aku,untuk "meraih" kebahagiaan untuk subjek ni,cukup takat kita tukar name subjek ni ------> KALAULULUS?hahaha..kan?mmg padan dgn ke-ekstremisan subjek ni..Aku pon tak tahu ape yg aku jwab mase exam tu -_-'

SEBAB 3:
dah la kene telaah 2 subjek kat atas tu,pastu da lah ade report yg kene submit untuk engineering lab..FTW!ye,aku tahu bg korang report tu senang,just tulis2,copy paste sume ..tapi report engineering xmacam yg anda gmbarkan..ianya memerlukan kesabaran yang tinggi,azam yang kuat untuk siapkan(ok,ayat lebih2)..yelah,kene buat calculations..da la calculations,pastu kene prove kan,compare lagi..korang bole assume report engine=kertas kerja 20 pages(tambahtolak)..haha..tgok!macam mane nak study? -_-

memang da sebijik muke aku..series!haha
kalau bagi sebab,mmg smpai bila pon tak habis...Oklah,cukup la aku membebel pasal benda ni..let bygone be bygone kan bak kata ORANG KEDAH ..haha..i think its better for me to stop right here kan?jam pon da kul 1:18 am,dan kelas pon kul 8 pagi esok..ok bye :)


note:
beban yg selama ni aku pendam,rase da kurang sangat
lpas da diluahkan..trime kasih UMMI! :)




No comments:

Post a Comment