05 November 2012

Pemilik nyawaku




Salam,

agak lama tak update blog ni..da bersawang tahap gila-gila...arini nak berkongsi rase hati ni pada si dia..tidak salah untuk kite berkongsi hati kita dgan org lain kan?as long as kite jage batas yg dituntut dalam syariat islam kan?ye, aku bukan ustaz utk cakap psl ni,tp xpelah..rambut same hitam,hati lain2 kan? :)

insyaAllah,bila tiba masanya
Entry hari ni khas untuk si dia@ pemilik nyawaku.. untuk "pemilik nyawaku", Alhamdulillah aku diberi keberanian untuk meluahkan prsaan yg da lame terpendam jauh kat lubuk hati ni..Aku teringat pesan seseorang yg aku anggap ibu pada aku, "dia suka berkawan dgn paan sbb paan selalu hiburkan dia..even paan kdg2 buli die,die jd malu n diam..dia takut klu die prsan sorang2,sbb paan xbagitahu die..dia memerlukan seorang sahabat yg boleh ceriakan dia,lupakan masa silam dia..n kalau betul itu                               jodoh,berterus terangla pada dia.."

Dan insyaAllah dengan keberanian ini,i think its better for me to tell u the truth..

"wahai pemilik nyawaku,hari ini aku berterus terang..aku suke berkawan dgnmu,dan aku xtahu mcm mane nak cakap ape yg ada kat hati aku..Demi Allah,ape yg aku boleh cakap ialah aku selalu rase kau selalu ade disisi aku n menyenangkan aku..even kite xmesej,xkol tp aku rase seolah2 Allah memang merancang untuk elakkan kita bercinta sebelum bernikah..mgkin Allah merancang jalan untuk kite berkawan smpai dah tiba mase kan?n skali lagi aku tegaskan yg aku suke berkawan dengan kau,dan insyaAllah,kalau ade jodoh,akan aku jadikan kau yg halal untuk aku satu hari nanti ..aku tak boleh janji ape2,tp aku boleh janji kau boleh lupakan dia yg pernah sakitkan kau dan insyaAllah akan cube membahagiakan kau...InsyaAllah "Pemilik nyawaku" .....

2 comments:

  1. ceh kawan aku ni...wah paan banananananananana,dalam diam-diam ha?

    ReplyDelete
  2. Eh?haha..ala,saje je aku citer.Bukan ade ape2 pon..:)

    ReplyDelete