29 December 2012

Exam's Week..

Salam...

Kaifa haluka? Sihat ke idoookkk? Harap semua sihat2 belaka... Minggu ni,ye smpai lah 6 Januari, adalah minggu2 yang menaikkan jerawat ke muka aku..kenape? Haaaaa... sobab eh ni minggu ekzem,haaa gitu! Berikut adalah paper2 yang aku amik n dah amik..amboi,statement ko jemah :-

ENGINEERING LAB  doneeeee!
LEADERSHIP & MANAGEMENT  doneeeeeee!
PROGRAMMING FOR ENGINEERS  doneeeeee!
ENGINEERING CALCULUS 2
ELECTRONICS
BAHASA MELAYU KERJAYA

3 more papers to go... tadi,exam programming,kul 9 pagi...I spent 3 hours in the CAC,1 hour for mind-mapping, blurred,lol! what's wrong with me? Carry marks alhamdulillah,tp aku xtahu la nape rase xsedap ati bile abis jawab programming.. Ya Allah,bantulah hambamu ini.. Aku tak tahu mane silapnye,smpai la ni xtenang..kecelaruan sangatttttttttttttt! Though getting A is 120%  IMPOSSIBLE, PASS is just enough kot..
oh crap! insyaAllah,kalau lulus,Alhamdulillah...kalau x?haish,jangan doa..Doakan aku lulus erk..

"Ya Allah,berjayakanlah sahabat ku yang bernama Muhammad Farhan Bin Baharuddin dalam exam beliau"
AMIINNNNNNNNNNNNNN!!!

ok..nak curahkan tu je kot... pesanan aku, belajar! jangan layan movie mlm sebelum exam..
have a nice day ahead :)



Note :
Hadiah besday aku 
31-Disember (2012,2013,2014,2015)
nampaknye kertas exam jelaaaa...
sumpah sedih
(T.T)

No comments:

Post a Comment