02 June 2014

Tanya Kabar sajos!

Salam..

Hallo hallo everyone! Sihat x weyh? Sori.. sgt sgt lame kot x coret ape2 kat blog. Mungkin sejak perubahan hidup barangkali? hahaha.. Sebenarnya banyak nak cerita kat blog ni,tapi time semangat tu,tetibe la datang kemalasan yang sangat hanjing (-_-)"..

Btw, tahun lepas aku da travel ke Uzbekistan, negara yang jarang2 mendapat perhatiian orang luar . Ape aku buat kat sane? Aku pergi bawah CELPAD UIA , dengan membawa misi yang tersendiri gituh.. hahaha.. Dan tahun ni. bulan lepas , aku travel ke Korea pulak. Kali ni dibawah Kuliyyah of Languages and Management(KLM) UIA. masih lagi dengan misi tertentu. InsyaAllah, cuti sem akan tiba lagi seminggu. Aku akan all-out(katanya) smua yang berkenaan kedua-due negara ni.

Korea

Uzbekistan




No comments:

Post a Comment