23 May 2013

Final Exams Week

Salam..

So.. How are u guys? Hahahaa.. Mesti rindu kat Paan si Bananananananan ni kan? K..Over.. Hahaha
Btw, minta maaf sebab da lame xupdate blog.. Yeah, busy lately.. Since join program kat Uzbekistan tu, lame xupdate.. Hurm,maybe next time aku update erk.. 

U know what, sekarang ni aku dekat Library UIA.. Alang2 internet laju, nk la post sikit kat blog ni.. Hehehe, at least ade laa usaha nak update blog ni.. 22 Mei 2013, final aku bermula..Semalam exam Tilawah n Alhamdulillah nampak kecerahan A solid die tu.. hahaha.. #iniSemuaPoyo..
 Sem 3 ni aku amik banyak jugak la subjek..

Family and Parenting
Tilawah Al-Quran 2
Mechatronics Workshop
Dynamics
Engineering Calculus
Electrical Machines
Economics for Engineering
Materials Science for Engineering

haa..? banyak tak?Hahaha... Im dead.. Totally dead.. T.T
Btw, di kesempatan ini mohon doa dari kalian untuk aku berjaya dalam exams ni..
Semoga Allah membantu korang jugak.. :)



Notes :
Dari tadi menghadap slides materials..
Banyak GILOSSSS! da xtahu nak bace amende.. T.T

No comments:

Post a Comment